Fľaše

Predovšetkým našim zákazníkom, ktorí chcú žiť zdravšie a dbať na správnu hydratáciu, a tiež ekologicky zmýšľajúcim zákazníkom, ktorým záleží na udržateľnosti. Fľaše majú veľmi dlhú životnosť, je možné ich znovu naplniť a umyť. Môžete ich používať na túrach, v posilňovni, v kancelárii alebo aj doma. Okrem ohľaduplnosti k životnému prostrediu je tiež dôležité zostať hydratovaní, takže pokiaľ sa obávate, že málo pijete, je táto fľaša pre vás! Podľa našich skúseností je vhodná ako darček a spätná väzba od našich predchádzajúcich zákazníkov naznačuje, že si ju obľúbili aj oslávenci.

Fľaša je vyrobená z extra pevného materiálu, tritánu. Neobsahuje BPA, takže je vhodná na uchovávanie tekutín bez chuti a zápachu. Vďaka tritánu sa len ťažko rozbije či pretlačí, napriek tomu je ľahká a ľahko sa prenáša.

Do fľaše môžete naliať horúce aj studené tekutiny, ale horúce tekutiny (napr. čerstvý čaj) môžu poškodiť silikónovú izoláciu veka a fľašu zdeformovať, preto to neodporúčame. Rovnako v nej neodporúčame skladovať sýtené nápoje, pretože v niektorých prípadoch môžu spôsobiť pretlak.

1. Odskrutkujte hornú časť fľaše a naplňte ju primeraným množstvom vody. Fľaša má objem 1 liter.

2. Pite v časoch uvedených na fľaši, minimálne toľko, aby ste dosiahli ďalšiu hladinu vody (môžete samozrejme piť viac!).

3. Keď je fľaša prázdna, doplňte ju! Priemerný dospelý človek potrebuje MINIMÁLNE 2 litre vody denne, preto fľašu dopĺňajte aspoň 2x.

4. Pokiaľ sa chystáte na výlet, môžete si ju vziať so sebou, pretože jej dobre izolované veko zabraňuje rozliatiu tekutín v taške a vďaka odolnej konštrukcii je ťažké ju rozbiť.

Fľaše sú našťastie všetky v jednom kuse a skladajú sa len z niekoľkých rozoberateľných prvkov, ktoré môžete neskôr vymeniť, ak chcete: ✅ Extra pevná tritánová fľaša ✅ Dobre izolované skrutkovacie viečko so slamkou

Fľaše sa odporúčajú pre širokú vekovú kategóriu vďaka ľahkému používaniu a nízkej hmotnosti. Bezpečne ich môže používať ktokoľvek už od 7 rokov. Sú samozrejme určené pre dospelých, ale osvetu môžete podporiť aj v celej rodine!

Odporúčame tradičné ručné umývanie. Umývačky riadu môžu vplyvom horúcej vody a čistiacich prostriedkov materiál fľaše ľahko poškodiť, preto umývanie v umývačke v žiadnom prípade neodporúčame.

Doprava

Objednávky zadané do 12:00 hodín majú dodaciu lehotu 1 pracovný deň, pretože tovar odosielame doručovacej spoločnosti ešte v ten istý deň, takže vám dorazí nasledujúci pracovný deň.

Ak zadáte objednávku po 12:00, môžeme ju odoslať až nasledujúci deň, ale aj tak dostanete svoju fľašu maximálne do 2 pracovných dní.

V súčasnej dobe je na výber z 2 typov doručenia:

Doručenie domov službou GLS: 990 Ft
Balíkomat FOXPOST: 990 Ft
Doručenie je ZADARMO, pokiaľ si zakúpite aspoň 2 diamantové maľovania.

V prípade doručenia domov zadarmo si môžete vybrať, či vám GLS objednávku doručí až domov, alebo vám balíček zašleme na balíkomat FOXPOST.

Pre viac informácií o doprave navštívte našu stránku „Doručovacie a platobné podmienky“.

Aktuálne sú na výber 2 typy doručenia: objednávku si môžete vyžiadať s doručením domov službou GLS alebo do balíkomatu FOXPOST.

Hneď ako balík odovzdáme nášmu doručovaciemu partnerovi, upozorní vás e-mailom a SMS na dátum doručenia a časový interval, v ktorom kuriér balík doručí.

Súčasťou informácií je aj telefónne číslo na kuriéra, takže pokiaľ nepočítate s tým, že budete v dobe doručenia doma, môžete to kuriérovi oznámiť a požiadať o doručenie balíka v inom čase, keď už budete doma.

Kuriér vám zavolá tesne pred doručením balíka.

Pri odovzdaní balíka kuriérskej službe vám náš logistický partner okrem iného zašle informačný e-mail s ID balíka, aby ste si na webe kuriérskej služby mohli overiť, kde sa váš balík nachádza.

Zásielky objednané cez GLS môžete sledovať tu: https://gls-group.eu/EN/en/package

Balíčky objednané do balíkomatu FOXPOST môžete sledovať tu: https://www.foxpost.hu/csomagkovetes/

Pokiaľ vaša objednávka doteraz neobdržala číslo (tj. ak ste ešte neobdržali e-mail od nášho logistického partnera), informujte nás prosím na info@diamondart.hu a my údaje v systéme prepíšeme.

Pokiaľ vaša objednávka už obsahuje číslo, môžete požadované zmeny vykonať prostredníctvom odkazu v e-maile, ktorý ste obdržali od vami zvolenej kuriérskej služby.

Pokiaľ takýto odkaz nenájdete, odporúčame jednoducho zavolať kuriérskej službe alebo kuriérovi, ktorý vám balíček doručuje, na telefónne číslo uvedené v emaile.

Zákaznícky servis GLS: +36 29 886 700 alebo +36 20 890 0660
Zákaznícky servis FOXPOST: 06 1 999 0369

Samozrejme áno, pripomienky k objednávkam sú vždy preposielané kuriérovi.

Platba

V našom internetovom obchode môžete nakupovať s kreditnou kartou (v zabezpečenom rozhraní Paylike) a na dobierku.

V prípade platby na dobierku

Pri balíkom FOXPOST iba s kreditnou kartou
U kuriéra GLS môžete platiť aj v hotovosti a kreditnou kartou
Poplatok za dobierku je 290 HUF.

Bohužiaľ sa to vo veľmi malom počte prípadov stáva. V tomto prípade náš integrovaný poskytovateľ platobných služieb (Paylike) nemusí byť z nejakého dôvodu schopný komunikovať s bankou, ktorá vydala kartu použitú na platbu.

V tomto prípade odporúčame vykonať objednávku na dobierku.

Pokiaľ si neželáte objednávať na dobierku, zašlite prosím e-mail na adresu info@diamondart.hu a my vám pomôžeme problém vyriešiť.

Áno, dobierku u kuriéra GLS môžete zaplatiť kreditnou kartou a v hotovosti.

Objednať

Pokiaľ vaša objednávka doteraz nedostala číslo (tj. ak ste v tejto veci ešte nedostali e-mail od nášho logistického partnera), informujte nás prosím na adrese info@diamondart.hu a my vám pridáme požadované extra produkty k vašej objednávke.

Cena produktov navyše sa v prípade platby na dobierku jednoducho pripočíta k dobierke av prípade platby kreditnou kartou vám zašleme na e-mail odkaz, cez ktorý rozdiel doplatíte.

Bohužiaľ, pokiaľ vaša objednávka už má číslo, nie je možné ju zmeniť. Ďalší produkt si môžete objednať v novej objednávke.

Pokiaľ vaša objednávka doteraz neobdržala číslo (tj. ak ste ešte neobdržali e-mail od nášho logistického partnera), informujte nás prosím na info@diamondart.hu a my údaje v systéme prepíšeme.

Pokiaľ vaša objednávka už obsahuje číslo, môžete požadované zmeny vykonať prostredníctvom odkazu v e-maile, ktorý ste obdržali od vami zvolenej kuriérskej služby.

Pokiaľ takýto odkaz nenájdete, odporúčame jednoducho zavolať kuriérskej službe alebo kuriérovi, ktorý vám balíček doručuje, na telefónne číslo uvedené v emaile.

Zákaznícky servis GLS: +36 29 886 700 alebo +36 20 890 0660
Zákaznícky servis FOXPOST: 06 1 999 0369

Záruka

Pokiaľ nie ste s objednaným produktom úplne spokojní, vráťte ho prosím do 14 dní a my vám radi produkt vymeníme alebo vrátime kúpnu cenu.

Kontaktujte nás prosím na info@diamondart.hu a my vám pomôžeme.

Pred vrátením by sme radi predložili faktúru za produkt, ktorá potvrdzuje, že ste produkt skutočne zakúpili u nás.

Okrem toho do e-mailu, ktorý zašlite nášmu zákazníckemu servisu, uveďte fotografiu stavu produktu.

Náklady na dopravu pri vrátení hradí kupujúci.

Produkt bude vrátený na vaše náklady.

Po vrátení produktu sa zaväzujeme bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od vrátenia produktu, vrátiť kúpnu cenu produktu na uvedené číslo bankového účtu.

Plnú záruku vrátenia peňazí môžeme zaručiť iba pri nepoškodených produktoch.

V prípade použitia prekračujúceho použitia požadované na vrátenie produktu sa vrátená čiastka zníži o amortizáciu vyplývajúcu z použitia produktu.

Ak máte nejaké otázky, napíšte nám e-mail na info@waterly.sk!

Máte nejaké otázky?

Kontaktujte nás a my vám odpovieme do 24 hodín!

info@waterly.sk

Motivačná fľaša Waterly

@waterlysk